<3

 
Världens mysigaste helg! Jag körde igår till mamma och pappa och hämtade min bästis och minsta lillasyster Lykke för övernattning och massa mys, och gud vad vi mös! Det var hur fint väder som helst igår så hela dagen spenderades utomhus. Vi hämtade upp Elin och sen åkte vi till en liten lekplats och vidare ner till havet för att kolla på båtarna! 
 
 
 
Väl hemma igen gjorde vi pizza och sen fortsatte kvällen i soffan med massor av godis! När klockan slog mycket gick vi vidare in till sängen och somnade till Tingeling. 
Som vanligt så vaknar Lykke tidigare än tidigt så när vi hade fått lite frukost i oss bestämde vi oss för att åka till Emporia för lite lek i leksaksaffären. Efter det köpte vi såklart med oss vars en smoothie från Naked Juice Bar (standard) och åkte hem till Stehag igen! 
Tack för denna helgen mina två bästa! Nu blir det film och mys med Elin! 
xx
 
#1 / / hjärtat:

Jag älskar dig <3

Svar: Och jag älskar dig!
Hanna Westerström

#2 / / Hanna:

Fina bilder!

Svar: Åh tack så jätte!
Hanna Westerström