Dream on Dreamer

 
Dagen började med att jag gick upp tidigt tidigt, gick och handlade och gjorde scones till Elin. Så skönt att komma upp på morgonen och mötas av detta sommarväder som är nu! Hoppas verkligen att vädergubbarna har så fel de bara kan så att solen kan stanna ett bra tag till! 
Iallafall så hade jag en ledig dag idag så efter frukost och mys med Elin så begav jag mig till Stehag och min familj. Bilder på det får ni senare!
 
Skrev ju förra veckan om att jag väntade paket och igår kom det! Mitt alldeles egna objektiv till min alldeles egna kamera haha! När Emilia kom hem från jobbet idag fick vi ju givetvis knäppa av några bilder och såhär såg jag ut!  
 
 
Imorgon är det ju valborg som alla vet. Elin jobbar (jättetråkigt) så jag ska hänga med Emilia och hennes vänner, kommer säkert bli kul! Håller tummarna för att vädret ska va på topp bara!
Ha en superbra valborg allihop!
 
Skjorta Only 
Kavaj Whoops 
Jeans Cheap Monday
Skor Vans
Solglasögon These Glory Days