Till min mamma

 
Jag vill tacka dig, min mamma.
 
Du är den vackraste och bästa människan som finns, både på ut och insidan.
För mig är du styrka, för mig är du trygghet och för mig är du kärlek. 
 
Du är min bästa vän, ingen kan mig som du.
Fastän du mår dåligt och har ont, så finns du alltid där för mig när jag behöver dig. Du ger mig energi och glädje och ser alltid allting från den ljusa sidan. 
 
Du har lärt mig att bry mig om andra människor och att man aldrig ska döma, utan istället försöka förstå och respektera.
 
Jag har alltid sett upp till dig och kommer alltid att göra. Något du sa till mig när jag var liten som jag alltid har burit med mig är att om man kan hjälpa ska man hjälpa, vilket är något du verkligen gör. Du hjälper alltid till, så mycket du bara kan, och det är något jag är stolt över. 
Du sätter alltid oss i första rummet och du är värd bara det bästa! 
 
När jag blir stor vill jag bli som dig. Du är min största idol och inspiration. 
Så tack för att du finns, och för att du är den absolut bästa mamman i hela världen! 
Jag älskar dig!
Då, Nu och för Alltid! 
<3
Publicerat i vardag.
#1 / / mammi:

...älskade tryne, tack.

Svar: <3!
Hanna Westerström

#2 / / farfar:

Du skriver så fint älskade unge,gillar dina svart/vita bilder!!!

Svar: Tack så jätte!
Hanna Westerström