Du, 20, redan

Igår fyllde min alldeles egna lillasyster 20 år! Av mig och Elin, mamma och pappa fick hon en weekend i stockholm (med mig hehe) och biljetter till One Direction på friends arena! Fastän hon redan hade varit mig lite på spåren när det kom till biljetterna så trodde jag att hon skulle svimma när hon öppnade presenten haha! (tror det blev högsta betyg!) 
 
 
Såhär glad och fnittrig var hon 
 
  
 
Mamma och pappa bjöd på buffé men kallskuret, risonisallad, potatissallad och massa annat gott och mamma bakade de godaste bullarna någonsin med oregano och salt, mmm! Lykke skulle hjälpa till att skära upp frukten och gjorde små stjärnor av päronen, sötaste! 
 
 
 
 
Och såklart så skulle 20åringen få en tårta med sitt namn skrivet i ljusen! 
 
 
Hoppas du hade en perfekt födelsedag Emilia! Och du, jag älskar dig! 
 
Nu ska jag iallafall fixa till mig lite och sen åker jag med Emilia, mamma och Elin till arenan för att kolla på Cirque de soleil! Så bra! 
Hörs senare!
xx
Publicerat i vardag.