Bershka

 
Bilder av Elin 
 
Åh underbara dag! Som grädden på moset så slutade Elin tidigare idag och det firade vi med att gå världens längsta runda på ribban nere vid havet, SÅ SKÖNT! Efter halva vägen stannade vi vid en ministrand och köpte vars en isglass och mös lite extra i solen! 
 
 
Jag vet att det har blivit många outfits där jag bär crockerjeans, men de är bäst! Jag är väldigt kort så hittar ALDRIG byxor som passar och sitter snyggt utan att jag själv behöver sy och ändra, men de här gör! Jag hittade denna modell för flera år sedan och när jag förra vintern åkte för att köpa ett nytt par så skulle modellen utgå från sortimentet och såldes ut för en billigare peng. Tur i oturen och jag åkte hem med fyra nya, exakt likadana byxor! 
De är verkligen världens bästa! Svarta byxor funkar alltid, och att de är sköna är bara ett plus! Så nu vet ni iallafall att jag inte alltid har samma par haha! 
 
Imorgon ska det bli ännu bättre väder än idag, underbart! 
xx 
 
 
Linne Bershka
Byxor Crocker
Kofta H&M
Mössa Lost&Found
Skor Vans
Solglasögon These Glory Days
#1 / / Jennie studerar i Los Angeles:

Härliga bilder :D

Svar: Åh tack!
Hanna Westerström