Summer's here


Nä nu måste jag faktiskt ta tag i detta såkallade skrivande! Jag vill verkligen göra det men det verkar som att det inte har funnits någon tid på sistone. Jag går och läser till förskollärare här i Malmö och just denna kurs vi är inne i nu är mer än fullspäckad! Nästa vecka börjar praktiken och då kommer tiden förhoppningsvis att räcka till! 

 

Vaknade idag till det finaste vädret detta år! Solen sipprade in mellan persiennerna och i köket stod hemmagjord smoothie färdig till mig från min sambo Elin, helt perfekt sätt att vakna på!
Snart är det iallafall dags att hoppa in i duschen för att sedan bege oss mot Kristianstad och 80års-överraskningsfirande för Elins farmor.
Men ja som sagt, nu tar jag tag i detta! 
Njut av dagen, det gör jag. 
 
 
 
Bilder från min Tumblr www.hannawesterstrom.tumblr.com 
Publicerat i vardag.