Paris is always a good idea

 
Godmorgon! 
I julklapp av min flickvän fick jag en weekend till Paris, och idag är det äntligen dags att åka! Är så spänd att få komma iväg från verkligheten en stund, och som grädde på moset få njuta av 18 grader i fyra dagar! Emilia har lånat ut sin värstingkamera till mig så jag ska fota som en galning så jag har massor med bilder att visa er när jag är hemma igen!
Boken på bilden är handgjord från Indien och är en utav två böcker jag fick av Emilia när hon var där på yogaresa. Den ska få bli den finaste resedagboken någonsin och ska få fyllas med små notiser om bra ställen och minibilder på fina saker från staden. 
Men nu är det dags att åka mot Kastrup!
Hoppas ni kommer att ha en toppenhelg! Det lovar jag att jag ska ha! 
 
 
 
Sunglasses from These Glory Days
 
Publicerat i övrigt.