Paris dag3.

Idag fyller min praktik trettio år och det har firats med öppet hus och lekar hela dagen. Imorgon är det öppningen som gäller, så istället för att åka hemifrån klockan fyra imorgonbitti så sover hos mamma och pappa ikväll. Därför fick det bli ett tidsinställt inlägg idag (hoppas det funkar)!  
Men jaja nog om detta, nu kör vi sista dagen från Paris! Eller ja vi var ju där till i söndags, men då var det bara att vakna tidigt och bege sig mot flyget så då tog jag inga bilder..
Okej, here we go!
 
 
Lördagen började tidigt den med och efter frukost på Café Bistro i Marais så bestämde vi oss att ta metron upp till Montmartre! Vi började med att gå direkt till Sacre Coeur. Där var hur mycket folk som helst och trappan upp var sjuk, men det var det absolut värt! 
 
 
Efter en liten tyst minut inne i kyrkan köpte vi brända jordnötter från ett stånd precis utanför. Magiska! 
 
 
Tanken var egentligen att vi skulle leta upp Moulin Rouge och kaféet från Amelie från Montmartre, men så blev det inte utan vi bara strosade runt i alla coola myskvarter istället! 
 
 
Hittade fönster i den finaste färgen som jag bara va tvungen att fota! 
 
 
Sommaren var ju som sagt redan kommen till Paris så Elin mös runt i Parisköpt sommarklänning 
 
 
Vi tillbringade den mesta tiden av dagen med att bara gå runt och kolla i alla små färgglada butiker och på alla människor och när klockan slog eftermiddag åkte vi tillbaks till Marais för att köra ett sista shoppingrace innan kvällen kom. 
Jag rekommenderar er starkt att åka dit om ni gillar fina saker, söta bakelser och allt annat mysigt, och jag lovar er att det inte kommer dröja allt för länge innan jag åker tillbaks igen! Nästa gång ska Emilia också följa med (har jag och Elin bestämt haha). 
Hoppas ni gillade det! 
xoxo