Couture not war

 
Hallå grabbar! Ber om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen MEN kan berätta att jag väntar paket i form utav ett nytt objektiv imorgon eller på tisdag, vilket betyder... bilder! Eftersom att jag har världens bästa lillasyster så ska jag få ett kamerahus av henne och då lovar jag att det kommer att bli bättre med inlägg här! 
 
Idag har iallafall jag och Elin varit på äventyr hela dagen! Började på Satori inne i stan för att inhandla lite smoothies! Hon köpte en spenat/banan/mango och jag fick en ananas/mango/kokos, mums! 
Begav oss sen till udda tina och köpte nya kuddar till soffan (som ni får se senare) och efter det blev det häng i Jesusparken, en runda på hantverksmässan och sen ännu mer häng på möllevångstorget! 
 
Imorgon blir det skola och sen skriver jag igen! pusspuss sov gott! 
 
 
 
Publicerat i vardag.
#1 / / emilia:

har du rosa på dig???? fint!!!

Svar: Haha ja eller hur ? Tack!
Hanna Westerström