14.04.03

 
Nu märker man verkligen att våren är på väg ( om man bortser ifrån att det haglade och snöade igår.. ). Imorse kvart i sex när jag satt och väntade på min handledare utanför praktiken så var det redan då skönt att sitta ute och det är helt underbart! 
Iallafall, sov hos mamma och pappa igår då det annars tar en och en halv timme för mig att komma till praktiken och jag inte riktigt kände för att behöva ta bussen halv fem imorse. Mamma och pappa bor bara fem minuter från Eslöv med bil så det får bli till att sova över dagarna innan öppning nu dessa veckorna! 
Igår var det dock ingen vanlig dag, det var Lykkes sex-års-dag! Lykke är världens finaste lillasyster och firande för henne blir det på lördag - skriver mer om födelsedagen då! 
Nu är det alldeles strax dags för mig att lägga mig, tidig dag imorgon med! Tänkte bara skriva lite först! 
Sov gott så skriver jag något kul imorgon igen! 
 
 
Bilderna tog jag för någon dag sedan när jag var ute på en runda nere vid havet 
Jacka från Asos och den hittar ni här
#1 / / hemlig:

Du är verkligen vacker !

Svar: Tack hemlig!
Hanna Westerström

#2 / / Emilia Westerström:

är det med mobilkameran????

Svar: Nope, den lilla :)
Hanna Westerström